MediPowerin missiona on ollut yhdistää työpaikat ja työntekijät aidosti välittäen. Lupaamme toteuttaa asiakkaalle merkityksellisiä asioita entistä paremmin. Lue, mitä asiakkaallemme lupaamme, ja mitä se oikeastaan käytännössä tarkoittaa.
– Emme ole vielä alan suurin toimija, joten yritämme kovemmin ja palvelemme paremmin, lupaa MediPowerin liiketoimintajohtaja Jenni Pelkonen.
MediPowerilla olemme aina asiakasta varten, tahdon voimalla eteenpäin puskien ja salamannopeasti toimien. Toimintaprosessit ovat hyvin hiottuja, joten loistavaa palvelua saa niin pk-sektorin kuin suurtyönantaja-asiakkuudet.
Olemme aidosti asiakasta varten. Asiakkaan tilaus lähtee liikkeelle ensimmäisestä yhteydenotosta saman päivän aikana, oli yritys sitten toimialansa jättiläinen tai kasvava yritys.
– Meidät todellakin tavoittaa myös puhelimitse vuoden jokaisena päivänä. Ja jos emme sillä hetkellä pysty vastaamaan, soitamme kyllä aina asiakkaillemme takaisin. Myös sähköposteihin vastaus tulee asiakkaalle tunnissa-parissa. Mikäli toimialalla käytetään keikkatyövoimaa, on MediPowerilla käytössä päivystysnumero, josta meidät tavoittaa myös iltaisin ja viikonloppuisin, lupaa Jenni.
Asiakkaita helpottaa se, että yhteistyökumppani tuntee heidän toimialansa ja toimintansa pelisäännöt. MediPowerin tiimi on erikoistunut yhteen toimialaan, ja näin ollen tuntee hoitoalan hakijatilanteen ja työtehtävät.
Tahto tarkoittaa meille halua onnistua joka päivä. MediPowerilla toimeksiannot onnistutaan viemään maaliin 98-prosenttisesti, ja autetaan asiakasta löytämään ne keinot, joilla toimeksiannot täyttyvät sataprosenttisella varmuudella.
– Lupaamme täyttää asiakkaan henkilöstötarpeet huippulaadukkaasti. Teemme todellakin mitä lupaamme, ja kerromme myös suoraan mitä emme voi toteuttaa. Joskus joudumme sanomaan, että yksisarvisia emme voi toimittaa, mutta tarjoamme realistisia ja toimivia vaihtoehtoja. Hyvän toimialatuntemuksemme ansiosta HR-konsulttimme osaavat suositella myös sellaisia ehdokkaita, joita asiakas ei itse olisi tullut ajatelleeksi, mutta jotka ovat osoittautuneet timanttisiksi vastaavissa rekrytointitilanteissa, kertoo Jenni.
Teemme todellakin mitä lupaamme, ja kerromme myös suoraan mitä emme voi toteuttaa. Joskus joudumme sanomaan, että yksisarvisia emme voi toimittaa, mutta tarjoamme realistisia ja toimivia vaihtoehtoja.
– Jenni Pelkonen, MediPower Oy
MediPowerilla hyödynnetään työskentelyssä tekoälyä ja ajantasaista teknologiaa, jotta prosessit etenevät sutjakkaasti aina maaliin asti. Hakijoita ei jätetä kontaktoimatta, vaan pidetään huolta niin asiakkaan kuin MediPowerin omasta työnantajamielikuvasta.
MediPowerilla panostetaan hakijamarkkinointiin ja työpaikkojen näkyvyyteen niin eri työnhakuportaaleissa kuin sosiaalisessa mediassa. Työpaikkailmoitusten persoonalliset hakutekstit palkkatietoineen sekä autenttiset kuvat ja videot saavat hakijan todennäköisemmin reagoimaan työpaikkailmoituksiin. Asiantuntijuutta tuodaan esiin humoristisella otteella.
Nykypäivänä kiirettä ei voi paeta mihinkään, ja usein asiakkaalla tarve oli ”jo eilen.” MediPowerilla kääritään hihat ja otetaan tilaus työn alle saman päivän aikana.
– Usein asiakas rekrytoi akuuttiin tarpeeseen, kun joku on esimerkiksi lähdössä organisaatiosta. Asiakkaalle on merkityksellistä se, että meillä aletaan heti speksauksen jälkeen etsimään hakijaa omista ja muista tietokannoista sekä tietysti avataan työpaikkailmoitus, jotta saadaan sitä kautta myös uusia hakijoita. Meillä onkin viimeistään tilauksesta seuraavana päivänä työpaikkailmoitus vähintään viidessä eri työnhakuportaalissa avoinna, valaisee Jenni.
– Meidän tehtävänämme on järjestää aikaa jokaisen tilauksen täyttämiseen. Ja me järjestämme kalenterimme niin, että pääsemme joustavasti speksaamaan kun asiakkaalle sopii, eli usein vaikka heti.
Työvoiman vuokrauspuolella, eli niin sanotuissa keikkatöissä, tarve saattaa olla jopa samalle tai seuraavalle päivälle. Nämäkin toimeksiannot pystytään toteuttamaan erinomaisella täyttöasteella MediPowerin kattavien osaajapoolien ansiosta.
MediPowerilla lupauksista pidetään kiinni. Keväällä 2024 toteutetun asiakaskokemuskyselyn mukaan kokemus on parantunut kaikilla mitatuilla osa-alueilla edellisvuoteen 2023 verrattuna.
Kyselyyn vastanneet arvioivat asiakkaan tarpeiden ymmärryksen MediPowerilla erinomaiselle tasolle, keskiarvolla 4.7 / 5. Vastausten perusteella pidämme myös asiakkaamme ajan tasalla ja reagoimme nopeasti, keskiarvolla 4.3 / 5 sekä välitämme asiakkaistamme, keskiarvolla 4.2 / 5
MediPowerin asiakaskokemuskysely toteutetaan vuosittain, ja tunnistettuja kehittämiskohteita hiotaan jatkuvasti asiakkaita vielä paremmin palveleviksi. Näin varmistamme, että jokainen vuosi on asiakkaallemme entistä loistavampi
”Medipowerin yhteyshenkilöt ovat olleet aina hyvin tavoitettavissa ja reagoineet työntekijätarpeisiin nopeasti. Olemme saaneet hyviä vakkaritekijöitä Medipowerin kautta osaksi työtiimejämme.”
– Katri Ojala, palvelujohtaja, Coronaria Kuntoutuspalvelut Oy